REGULAMIN

Postanowienia ogólne

1. Niniejszy Regulamin jest integralną częścią umowy zawartej ze Szkołą.
2. Regulamin określa zasady organizacji pracy i funkcjonowania Prywatnej Szkoły Muzycznej Music School.
3. Regulamin jest dostępny w siedzibie Szkoły i na stronie internetowej: www.musicschool.com.pl. Nie zapoznanie się z Regulaminem nie zwalnia od stosowania się do jego postanowień.
4. Wszyscy członkowie Szkoły mają obowiązek:
– przestrzegania Regulaminu Szkoły;
– przestrzegania poleceń nauczycieli, instruktorów i pozostałych pracowników Szkoły;
– systematycznie wnosić opłaty zgodnie z zawartą umową oraz systematycznie uczestniczyć w zajęciach zgodnie z ustalonym harmonogramem.
5. Członkowie Szkoły wyrażają nieodwołalną i wieczystą zgodę na nieograniczone wykorzystanie fotografii, na których się znajdują w celach promocyjno-reklamowych na terytorium Polski i całego Świata, we wszystkich znanych w chwili podpisania umowy polach eksploatacji, bez żadnych ograniczeń co do ich natury. Fotografie mogą być łączone z innymi fotografiami i elementami oraz mogą być przerabiane, modyfikowane.
6. Kopiowanie materiałów ze strony internetowej jest zabronione i możliwe wyłącznie za pisemną zgodą Szkoły.
7. Za rzeczy wartościowe pozostawione w szatniach Szkoła nie odpowiada.
8. Na terenie Szkoły obowiązuje całkowity zakaz wprowadzania zwierząt, rowerów, motorów.
9. Wszelkie akty zniszczenia mienia należy bezzwłocznie zgłaszać personelowi Szkoły. Sprawca szkody w mieniu zostanie pociągnięty do odpowiedzialności finansowej (w przypadku osoby nieletniej – rodzic lub opiekun prawny).

Praca sekretariatu

1. Sekretariat Szkoły jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 12:00 – 18:00, w soboty w godzinach 10:00 – 14:00.
2. Kontakt z sekretariatem możliwy jest telefonicznie.

Zasady prowadzenia zajęć

1. Zapisy na zajęcia trwają przez cały rok.
2. Szkoła zobowiązuje się do zatrudnienia kompetentnych nauczycieli i dołoży wszelkich starań, aby zajęcia odbywały się zgodnie z wysokimi standardami edukacyjnymi.
3. Zajęcia odbywają się od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 20:00, w soboty w godzinach 8:00 – 16:00 o ustalonej godzinie, która jest zarezerwowana dla danego ucznia.
4. Osoba zapisującą się na zajęcia ma prawo do skorzystania z lekcji próbnej. Uczeń po lekcji próbnej decydując się na dalsze zajęcia zawiera Umowę uczestnictwa w zajęciach prowadzonych przez Prywatną Szkołę Muzyczną Music School.
5. W przypadku osób poniżej 18-go roku życia przy zapisie wymagana jest obecność rodzica bądź opiekuna prawnego, między którym zawarta zostanie umowa.
6. W salach lekcyjnych mogą przebywać tylko uczestnicy zajęć danej grupy.
7. Na zajęciach obowiązuje zakaz używania telefonów komórkowych, wnoszenia jedzenia i napojów.
8. W trakcie zajęć zabrania się robienia zdjęć oraz filmowania. Jedynymi osobami mogącymi wykonywać te czynności są Właściciele oraz personel.
9. Zajęcia jak i ich przebieg jest udokumentowany: prowadzony jest dziennik lekcyjny.
10. Zajęcia, które wypadają w dni ustawowo wolne od pracy nie podlegają odrabianiu.
11. Istnieje możliwość zmiany nauczyciela w trakcie roku szkolnego jak również przeniesienia się na inny instrument – zmiana musi być potwierdzona aneksem w umowie.

Nieobecności

1. Można przełożyć/odwołać 1 zajęcia w miesiącu – informację należy zgłosić w godzinach pracy sekretariatu dnia poprzedzającego. Zajęcia zostaną odrobione w bieżącym miesiącu bądź najpóźniej w ciągu jednego miesiąca. Po wielokrotnym odrzuceniu przez ucznia przedstawionych przez sekretariat terminów odrabiania zajęć, zajęcia przepadają.
2. Zajęcia odwołane z winy nauczyciela zawsze zostaną odrobione.
3. W przypadku braku poinformowania o nieobecności ucznia lub spóźnieniu, nauczyciel czeka na ucznia 15 min od momentu przewidywanego rozpoczęcia zajęć.
4. Wszelkie informacje o nieobecności na zajęciach, przełożeniu, bądź rezygnacji z zajęć należy zgłaszać do sekretariatu Szkoły.
5. W razie niepoinformowania, bądź zbyt późnego poinformowania o nieobecności (w dniu planowanych zajęć), zajęcia uważa się za odbyte (nie ma możliwości ich odrobienia).
6. W przypadku choroby, bądź każdej nieobecności nauczyciela, szkoła zapewnia zastępstwo na zajęciach.
7. Nieobecność ucznia na zajęciach grupowych nie podlega zasadom odrabiania.

Zasady płatności za zajęcia

1. Aktualną informację o opłatach można uzyskać w sekretariacie Szkoły.
2. Czesne należy wpłacać do 10 dnia każdego miesiąca „z góry” poprzez: uiszczenie opłaty gotówką w siedzibie Szkoły bądź przelewem na konto bankowe.
3. W przypadku rezygnacji z zajęć czesne nie podlega zwrotowi.
4. Inne zmiany w płatnościach ustalane są indywidualnie z Dyrektorem Szkoły.
5. Szkoła zastrzega sobie możliwość zmian w opłatach nie więcej niż raz w ciągu roku. Informacja minimum na 2 tygodnie przed wprowadzeniem zmian.